|
Motor | Ducati Testastretta DVT, L - Twin , 4 Desmo bediende kleppen per cilinder , Dual spark, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 106|67,9 |
Cilinder inhoud | 1198,4 |
Comp. verhouding | 12.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch electronisch injectiesysteem, elliptisvormige kleppen met ride-by-wire, diameter 56mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 160|117,7|9,500 |
Max. koppel | 136|7.500 |
Koppeling | Lichte actie, Multiplaat koppeling met hydraulische bediening. Self-servo actie bij rijden. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | 48mm volledig verstelbare USD vorken |
Vering achter | Volledig instelbare Sachs Monoshock unit. geringe veervoorspanning. Aluminium enkelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x 320 mm semi - zwevende remschijven , radiaal bevestigd Brembo Monobloc 4 - zuiger remklauwen met ABS als standaarduitrusting |
Remmen achter | 265mm schijf , 2-zuiger zwevende remklauw ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 17' |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 190/55 17' |
Wielbasis | 1,529 |
Lengte | 2,200 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825-845 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | Red |
Beschrijving | De Multistrada 1200 past zich aan de weg aan met gemak, voor superieure prestaties, veelzijdigheid, comfort, veiligheid en plezier.
De Ducati Testastretta DVT motor past zich gelijk aan de rijomstandigheden of de voorkeur van de bestuurder aan.
De Multistrada 1200 maakt geen compromis als het om flexibiliteit gaat, wat zorgt voor maximaal rijplezier en grandioze prestaties. |