Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER URBAN MOTARD - 2022

Garantie: Ja
6645 Km
Wit rood
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
ducati - scrambler-urban-motard
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uniek mooie en nette Ducati Scrambler Urban. Motor is van bouwjaar 2022 en heeft slechts 6645 km gereden.
Onze motoren worden altijd afgeleverd met een beurt en garantie.
​​​​​​​Voor meer info kunt u ons het beste even bellen op 06-29049930

  • +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
     
    • De Boer Motorsport 4 en 5 juli feestelijke opening!
    • Motorkleding afdeling op 1e verdieping is ook klaar.

    Op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli is de officiële opening van De Boer Motorsport. Natuurlijk met het gezellige hapje en drankje maar ook met de geheel nieuwe motorkleding afdeling bovenin het pand!

    Vrijdag ben je van harte welkom van 14.00 - 20.00 uur.
    Op zaterdag van 09.00 - 16.00 uur.

    Locatie: Riddererf 6B, 3861PT Nijkerk
    www.dbmsport.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DBM Sport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion