Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1000 S DS - 2006

Garantie: Nee
52404 Km
.
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
ducati - multistrada-1000-s-ds
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 215 km/u
Schade: schadevrij

Nette Ducati Multistrada 1000 S 

De motor start, loopt en rijdt goed.

De Multistrada heeft een grote beurt gehad ( riemen vervangen, olie, filters en bougies).

Deze Ducati is voorzien van originele zijkoffers.

Bouwjaar 2006 52404 km.

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion