Nieuwsbrief:

DUCATI  M 1100 EVO - 2013

51422 Km
Mat grijs
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
ducati - m-1100-evo
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Monster 1100 evo Diesel

Bouwjaar: 2013
Kilometerstand : 51422
Kleur: Mat Grijs 
Kenteken: 31-MD-HB

In nette staat verkerende Ducati Monster 1100 evo diesel, gelimiteerde oplage! 

Hier onder wat informatie! 


Ducati is een nieuwe fase in de samenwerking met kledingfabrikant Diesel aangegaan. Wat begon als sponsoring van het Ducati Team in de MotoGP is nu geëvolueerd in introductie van de Monster Diesel met speciale Capsule kleding collectie, ofwel Capsule Collection.  De Monster Diesel zal worden onthuld naast de nieuwe kledingcollectie in de Diesel winkels in New York, Rome en Tokyo.

 

Toegegeven, ook wij werden in eerste instatie op het verkeerde been gezet toen Ducati's persbericht van de nieuwe Monster Diesel onze redactie bereikte, maar gelukkig bleek de naam Diesel geen verwijzing naar die brandstof maar het Italiaanse kledingmerk te zijn. Met de Monster 1100EVO, het doek voor de nieuwe creatie, stuurden Diesel’s oprichter Renzo Rosso en de ontwerpers van het Ducati Design Center richting een militair geïnspireerd thema, waarvan de kernwaarden van de samenwerking van beide ‘Made in Italy’ producten moesten worden uitgedrukt.

Gabriele Del Torchio, President van Ducati Motor Holding:
De Monster Diesel en de toegewijde kledingcollectie, reflecteert de ‘’coolness’’ van deze iconische motorfiets en het merk in het algemeen. De samenwerking met Diesel,  onderstreept onze focus op stijl en trends die de markt vormgeven en ik ben verheugd onze wereld te vergelijken met de mode-wereld en in het bijzonder met Diesel. Beide merken die wereldwijd technologie en innovatie vertegenwoordigen in pure Italiaanse stijl.

Afgezet tegen het zwarte Ducati Trellis frame, wielen, motorcovers, uitlaatsystemen en vorken, moet de exclusieve ‘Diesel Brave Green matte’ kleurstelling een gevoel van een robuust militair voertuig opleveren, waar de voorste remklauwen zijn afgewerkt in een opvallende gele kleur om een herinnering te geven aan de prestaties van de herkomst van het model. 

 

De dual-branded collectie is gemaakt voor mensen met een snelle levensstijl en enthousiastelingen, die toegewijd zijn aan deze twee machtige Italiaanse merken. Samengesteld uit elf verschillende stijlen bevat de lijn essentiële slim fit motorjassen, sweaters, t-shirts, een unieke raw denim met vijf zakken en een set accessoires. 

Stefano Rosso, Project Leader en zoon van de oprichter van Diesel:
Toen wij de kans kregen met Ducati samen te werken tijdens de sponsoring van de MotoGP van vorig jaar, ontdekten we een wereld van gedeelde waarden en gemeenschappelijke herkomst. Zo kwamen we op het idee om samen iets nieuws te creëren en dat hebben we gedaan op een manier waar we goed in zijn: kennis van beide bedrijven combineren en dit mixen met passie en creativiteit. Dit resulteert in unieke producten, die gekarakteriseerd worden door een mix van design en technologie.

Alle stukken worden gekarakteriseerd door een pure bikers stijl, strakke technische details en Diesel graphics, zoals de rubber prints die lijken op verbrand rubber van motorbanden. Kleuren voor de collectie zijn zwart, grijs, wit met rode pop-up geïnspireerd op de logo's van beide merken, terwijl de stoffen variëren van behandeld nylon en katoen denim tot een oververfde jersey mix met leer en metalen toepassingen. 

De collectie zal vanaf half april beschikbaar zijn in de Diesel Stores, de Diesel online winkel en in een selectie van de beste Ducati dealers. De Monster Diesel zal bij Ducati dealers over de hele wereld beschikbaar zijn vanaf eind juli. Meer informatie is beschikbaar op Ducati.com waar men direct de interesse voor deze motor kan aangeven direct gelinkt aan lokale dealers.

  • Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.


    Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

    Uw motor 30 dagen gratis All Risk verzekerd? Dat kan, vraag naar de mogelijkheden.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792

    Openingstijden:
    Maandag:    Gesloten
    Dinsdag       8.30 - 17.30
    Woensdag   8.30 - 17.30
    Donderdag  8.30 - 17.30
    Vrijdag         8.30 - 17.30
    Zaterdag      8.30 - 16.30
    Zondag        Gesloten
     
  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion