|
Motor | Testastretta 11°, desmodromische vloeistofgekoelde L-Twin cillinder |
Boring x slag | 94|67,5 |
Cilinder inhoud | 937 |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische brandstofinjectie, 53 mm gasklephuizen, volledig Ride-by-Wire systeem. |
Ontsteking | |
Vermogen | 114|84|9,000 |
Max. koppel | 96|7,250 |
Koppeling | Slipper en zelfbekrachtigende natte multiplaatkoppeling met hydraulische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Marzocchi aluminium instelbare upside-down voorvork, Ř 45 mm |
Vering achter | Progressieve verbinding met verstelbare veervoorspanning, uitgaande demping monoshock, aluminium enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2x 320 mm semi-zwevende aluminium remschijf, radiaal bevestigde Brembo monobloc remklauwen, 4-zuiger, Bosch ABS standaard uitgerust |
Remmen achter | 245 mm schijven, 2 zuiger remklauwen, Bosch ABS standaard uitgerust |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso III, 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso III, 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1.493 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 178 |
Leverbare kleuren | Rood |
Beschrijving | Een agressieve look, een sportief en woest karakter: de nieuwe Hypermotard 950 gaat terug naar de roots van de competitiemotor zonder zijn sportieve essentie op te offeren. Een wijde handlebar, smalle zijkanten en een laag gewicht voor meer wendbaarheid in de bochten. Met de 114 pk Testastretta 11° motor biedt de nieuwe Hypermotard 950 onbeperkt rijplezier. |