Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK ADVANCED - 2024

Garantie: Ja
0 Km
Nebula Black
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De technologisch meest geavanceerde Roadster: de 800NK.
Krachtig, wendbaar, stijlvol en ergonomisch, ontdek de nieuwe maatstaf in Naked Bikes. De goed uitgeruste en krachtige 800NK Advanced is uitgerust met de allerbeste onderdelen.

Bereid je voor om de weg te domineren met de agressieve naked bike styling van de CFMOTO 800NK. Omarm de opvallende esthetiek, want de pijlvormige LED-koplamp, de korte achterkant en de scherpe lijnen zorgen voor een formidabele aanwezigheid op de fel concurrerende markt van naked bikes.

De 800NK Advanced is een roadster met karakter, die een revolutie teweegbrengt in het segment van de Streetbikes.

Met zijn scherpe design, geavanceerde technologie, krachtige motor en wendbare rijgedrag is de 800NK Advanced de motor van de toekomst. Ontdek nieuwe sensaties zonder compromissen.

Het lichte, high-performance chassis, de krachtige motor en de vele moderne uitrustingen en technologieën maken de CFMOTO 800NK Advanced de Roadster bij uitstek voor veeleisende motorrijders.

Word één met de CFMOTO 800NK Advanced.

Motortype: In-line twin, 4-takt 
Cilinderinhoud: 799 cc 
Max vermogen: 70 kW @ 9000 tpm 
Max koppel: 81 Nm @ 7000 tpm 
Boring x slag (mm): 88.0 × 65.7 mm 
Compressieverhouding: 12.7:1 
Koeling: watergekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 800 mm, optie 820 mm 
Afmetingen (mm): 2146 x 818 x 1137 mm 
Wielbasis (mm): 1465 mm 
Grondspeling (mm): 185 mm 
Inhoud benzinetank (L)15 L 
Gewicht (kg): 189 kg 
Voorvering: Upside down, instelbare demping, KYB 
Achtervering: Monoshock, instelbare demping, KYB 
Remsysteem: Dubbele schijf, J.Juan, 320 mm 
ABS: ABS / TCS Standaard 
Velg voorwiel: Aluminium gietwiel 
Velg achterwiel: Aluminium gietwiel 
Banden: 120/70 R17 - 180/55 R17






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion