Nieuwsbrief:

CPH Motoren

CPH Motoren staat al sinds de oprichting in 1999 garant voor de beste service en de scherpste prijzen. U kunt bij ons terecht voor het onderhoud en reparatie van uw motor, motorbanden en gebruikte motoren. Wij helpen u graag met alles wat met uw motor te maken heeft door middel van deskundig advies, ervaring en kennis. Wij zijn vakkundig en betrouwbaar en bieden betaalbaar onderhoud aan alle merken motoren. Onze werkplaats is uitgerust met moderne en professionele apparatuur, waardoor wij onderhoud en reparaties uit kunnen voeren aan alle merken motoren, voor een betaalbare prijs en met goede kwaliteit. Ook bieden wij een ruim aanbod gebruikte motoren. Door onze ervaring in de motorbranche zijn wij in staat goede, gebruikte motoren te leveren voor scherpe prijzen. Ook heeft ons bedrijf een RDW-erkenning ontvangen. Wilt u CPH Motoren bezoeken, dan adviseren wij om eerst te bellen. U kunt bellen naar ons telefoonnummer (06 53209499). Op afspraak kunt ook buiten kantooruren bij ons terecht. Wij zijn gevestigd aan de Nieuwe Baan 2 in Haaren.
Alle motoren van CPH Motoren
11 motoren gevonden
YAMAHA TRX 850
YAMAHA TRX 850
€ 2.980,- p/mnd klik hier
1996, 35900 Km
SUZUKI RG 80
SUZUKI RG 80
€ 1.690,- p/mnd klik hier
1994, 4477 Km
CFMOTO 450 SRS
CFMOTO 450 SRS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 800 NK ADVANCED
CFMOTO 800 NK ADVANCED
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
APRILIA RSV 1000 R FACTORY
APRILIA RSV 1000 R FACTORY
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2008, 15962 Km
CFMOTO 800 NK SPORT
CFMOTO 800 NK SPORT
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2024, 280 Km
CFMOTO 700 MT
CFMOTO 700 MT
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
MOTO MORINI GRANPASSO 1200
MOTO MORINI GRANPASSO 1200
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2009, 16916 Km
APRILIA PEGASO 650 TUSCANY TIBET
APRILIA PEGASO 650 TUSCANY TIBET
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2004, 13698 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion