Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2024

0 Km
COAL GREY
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
CF MOTO 700 CL-X HERITAGE

NIEUW!


5 JAAR FABRIEKSGARANTIE.

Cruise control.
Instelbare rijmodus.
Led verlichting.

Prachtige motor met een retro design.

7499,- geheel rijklaar met 5 jaar fabrieksgarantie!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Markeert X het onbekende, of roept het ons op tot oneindige mogelijkheden? De 700CL-X Heritage staat met zijn frisse kijk op de klassieke stijl voor een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van CFMOTO.

Enkele klassieke elementen van de 700CL-X springen onmiddellijk in het oog: de retro-geïnspireerde ronde koplamp, de aluminium zijpanelen van de brandstoftank, het met leder beklede zadel en de meerspaaks lichtmetalen velgen met Pirelli-banden.

De X-elementen van de 700CL-X Heritage zorgen voor een moderne toets en contrasteren met de klassieke designesthetiek.

FRAME

CFMOTO ontwierp een volledig nieuw chroom-molybdeen frame dat slechts 16,5 kg op de weegschaal legt. De aluminium swingarm voegt daar 6,7 kg aan toe.

REMMEN

Vooraan werd bewust geopteerd voor een enkele 320 mm remschijf met radiale remklauw, vanwege de positieve invloed op wendbaarheid, budget en veerwerking.

BANDEN

De Pirelli MT60RS banden zorgen met hun semi-noppenprofiel voor een typische scrambler-look maar kunnen zich op vlak van stuurgedrag en grip meten met de besten. Vooraan zien we een 19-inch wiel met een bandbreedte van 110 mm terwijl achtereen een 180 mm band de 17-inch vijfspaaksvelg siert.

ERGONOMIE

De 700CL-X Heritage is een compacte motor die vanwege zijn zithoogte van 800mm ook toegankelijk is voor kleinere rijders. De sportieve kniehoek zorgt samen met het goed gepolsterde zadel en het brede stuur voor een actieve maar comfortabele zithouding.

Verkrijgbaar in Twilight Blue of Coal Grey.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion