Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER CLASSIC - 2015

6899 Km
Geel
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende Scrambler 800 Classic.

# net binnen, meer foto's volgen na het poetsen!

Classic model met de spaakwielen.

Valbeugels.
Windscherm.
Comfort zadel.
Origineel zadel ook erbij.

Net een onderhoudsbeurt gehad bij de dealer.
Staat op een nieuwe set banden.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion