Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER CLASSIC - 2015

17024 Km
Geel
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende Scrambler 800 Classic.

Classic model met de spaakwielen.

Valbeugels.
Windscherm.
Comfort zadel.
Origineel zadel ook erbij.

Net een onderhoudsbeurt gehad bij de dealer.
Staat op een nieuwe set banden.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion