Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
FIRE ORANGE
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: okt. 2022 - 2025
Modelcode: K67
Typenummer: 0E61

Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 303 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Buddyseatcover (0602), Cruise control (0538), Dynamic Damping Control (DDC) (0223), Dynamic pakket (0235), Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), launch control, LED achterlichten, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, Passagiers kit (0413), Race pakket (0228), Rijmodi Pro (0224), Rode bies op standaard zwarte velgen (0276), Sportdemper (019G), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion