Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 XR - 2025

Garantie: Ja
1346 Km
BLACKSTORM METALLIC/M MOTORSPORT (ZWART METALLIC
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2023 - 2025
Modelcode: KM9
Typenummer: 0E91

Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 275 km/u
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 138 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

BTW motor
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Carbon pakket (079A), Cruise control, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless start, Koplampen adaptief, launch control, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Carbon velgen (019B), M Competition Package (07MN), M GPS Laptimer (voorbereiding) (018F), M Stijlpakket (079E), Navigatie voorbereiding (0272), Spiegels aan uiteinde stuur (032B), Sport buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion