Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R ABS - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Wit blauw
Vermogen:
Teller:
35.873 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben je op zoek naar een motorfiets die een perfecte mix biedt van sportiviteit, comfort en tijdloze elegantie? Deze prachtige BMW R 1200 R uit 2017 is precies wat je zoekt! Met 35.873 kilometer op de teller en een volledig gedocumenteerde onderhoudshistorie, ben je verzekerd van een motor die perfect is onderhouden en klaar is voor talloze nieuwe avonturen.

De BMW R 1200 R is een naked bike in hart en nieren, aangedreven door het iconische 1170cc boxerblok. Deze motor levert een indrukwekkend koppel en vermogen over het hele toerenbereik, wat zorgt voor een dynamische en responsieve rijervaring. Of je nu door stedelijke gebieden navigeert, bochtige landwegen verkent of lange toertochten maakt, de R 1200 R combineert moeiteloos wendbaarheid met stabiliteit. Zijn Telelever- en Paralever-ophangingen zorgen voor een ongekend rijcomfort en nauwkeurige handling.

Deze specifieke R 1200 R uit 2017 is een toonbeeld van zorg en aandacht. De kilometerstand is geheel in lijn met zijn leeftijd, en het feit dat de gehele onderhoudshistorie aanwezig is, geeft je volledige gemoedsrust. Dit betekent dat alle benodigde services en controles stipt zijn uitgevoerd, waardoor de motor in topconditie verkeert. Je kunt direct opstappen en genieten van de legendarische betrouwbaarheid en kwaliteit van BMW.

Waarom deze BMW R 1200 R?

  • Tijdloos Design: De klassieke naked bike look met de moderne touch van BMW, een motor die nooit uit de mode raakt.

  • Volledige Onderhoudshistorie: Alle beurten zijn aantoonbaar uitgevoerd, wat garant staat voor een motor in uitstekende technische staat.

  • Dynamische Boxerprestaties: Het 1170cc motorblok biedt een unieke rijervaring met veel koppel en een soepele vermogensafgifte.

  • Comfortabel en Veelzijdig: Ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportieve weekendritten of zelfs langere reizen.

  • Legendarische Betrouwbaarheid: Gebouwd om te presteren en lang mee te gaan, zoals je van BMW mag verwachten.

Deze BMW R 1200 R is de perfecte keuze voor de rijder die een motor zoekt met karakter, prestaties en een betrouwbare achtergrond. Het is een machine die je keer op keer zal inspireren om de weg op te gaan.

 

Ben jij klaar om de pure essentie van motorrijden te ervaren? Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of om deze prachtige BMW R 1200 R te komen bezichtigen en een proefrit te maken!

Hoewel we ernaar streven de informatie in deze advertentie zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion