Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2008

Garantie: Ja
88161 Km
Rood
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De adventure tourbuffel van BMW , de R1200GS full option staat bekend om zijn comfort, stabiliteit en veelzijdigheid.
Deze iconische BMW R1200GS is de ultieme reisgenoot voor zowel asfalt als off-road! Met zijn krachtige 1170cc boxermotor biedt hij een indrukwekkende combinatie van vermogen en koppel, perfect voor lange ritten en uitdagende routes.
Voorzien van: 
-ESA Electronic Suspension Adjustment
-RVS valbeugels
-Cylinderkop berscherming.
-BMW Mistlampen.  
-3 Delige Alumininum kofferset, met de motorsleutel te openen. 
-Spaakwielen. 
-Custom zadel.
-Handvatverwarming.
De R1200GS Of je nu de bergen in gaat of door de stad rijdt, deze motor biedt een soepele en veilige rijervaring.
Met zijn ruime bagagemogelijkheden en robuuste ontwerp is hij ideaal voor de echte avonturier.
 
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Boordcomputer, Comfort zadel, Cylinderbeschermers, Handvat verwarming, Kofferset, Originele uitlaat, Topkoffer, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion