Nieuwsbrief:

Motor Metaal Lelystad

Al meer dan 20 jaar ervaring in motorfietsonderhoud, en metaal werken.
Alle motoren van Motor Metaal Lelystad
22 motoren gevonden
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.650,- p/mnd klik hier
1993, 16594 Mls
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2013, 39639 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 53630 Km
KAWASAKI ZRX 1100
KAWASAKI ZRX 1100
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1998, 59604 Km
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2011, 67095 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2007, 29148 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 41277 Km
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.550,- p/mnd klik hier
1997, 73775 Km
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 44081 Km
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 48625 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2004, 95210 Km
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2002, 64659 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 99364 Km
HONDA VFR 800
HONDA VFR 800
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2004, 63339 Km
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2008, 87195 Km
YAMAHA FJ 1200  ABS
YAMAHA FJ 1200 ABS
€ 1.500,- p/mnd klik hier
1993, 82372 Km
DUCATI HYPERMOTARD 821
DUCATI HYPERMOTARD 821
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 48114 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2015, 64906 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2008, 88161 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2017, 48720 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion