Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE ABS-ESA - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
RACING RED MAT
Vermogen:
92 kW
Teller:
67.220 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Fabrikant: BMW Group nederland Einsteinlaan 5 2289 CC Rijswijk, NL info@bmwmotorrad.nl

Origineel nederlands geleverde GSA met alle onderhoudshistorie voor een scherpe prijs!

= Bedrijfsinformatie =

Over het algemeen ben ik aan de Donkervoortlaan aanwezig maar omdat ik ook regelmatig op pad ben om auto's en of motoren op te halen werk ik op afspraak.
Om teleurstellingen te voorkomen en u voor een dichte deur staat verzoek ik u vriendelijk even te bellen om een afspraak te maken.
Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
(INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

Bezoekadres:
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
3261 NE OUD-BEIJERLAND
0186-510001
  • We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.

    Bij serieuze interesse is een bezichtiging 's avonds ook mogelijk.
    Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

    Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

    Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

    U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
    Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

    De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

    Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
    U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
    (INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

    Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

    Bezoekadres:
    MG Automotive
    Donkervoortlaan 22
    3261 NH OUD-BEIJERLAND
    0186-510001


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Comfort-pakket, Cruise control, Dynamic-pakket, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, Topkoffer Givi, Touring Pakket, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
Oud-Beijerland
Plan de route
0186-510001
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion