Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Origineel nederlands geleverde Tuono V4 1000 RR in een pracht staat met de boekjes en sleutels!
Voorzien van alarm!
We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.
Bij serieuze interesse is een bezichtiging 's avonds ook mogelijk.
Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.
Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.
Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.
U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!
De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.
Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
(INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)
Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.
Bezoekadres:
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
3261 NH OUD-BEIJERLAND
0186-510001
Opties en Accessoires: ABS, Alarm, Quickshifter, Rijmodi
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Aprilia longitudinale 65 ° V-4 cilinder, 4-takt, vloeistofkoelsysteem, dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC), vier kleppen per cilinder |
Boring x slag | 81|52.3 |
Cilinder inhoud | 1.077 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | 4 Weber-Marelli 48-mm gasklephuizen met 4 injectoren en Ride-by-Wire-motormanagement van de nieuwste generatie |
Ontsteking | Digitaal Megneti Marelli systeem |
Vermogen | 175|129|11.000 |
Max. koppel | 121|9.000 |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium dual-beam chassis met geperste en gegoten plaatelementen |
Vering voor | Upside-down Sachs vork 43mm, Ohlins vork met TIN behandeling |
Vering achter | Dubbele aluminium swingarm, Verstelbare Sachs Monoshock |
Remmen voor | 330mm Dubbele zwevende schijven, Brembo M50 Monobloc met vier 30mm zuigers |
Remmen achter | 220mm Schijf, Brembo remklauw met twee 32mm zuigers. |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.450 |
Lengte | 2.070 |
Breedte | 810 |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
MG Automotive is uw partner voor al uw automotive gerelateerde vragen en onstaan vanuit pure passie voor auto`s en motoren alles wat daarmee te maken heeft. Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring op dit gebied en zijn thuis in alle gebieden op automotive vlak. Wij onderscheiden door ons enthausiasme en betrokkenheid. Alleen 100% tevredenheid is voor ons genoeg. Voor al uw autozaken kunt u bij ons terrecht zoals bijvoorbeeld:
* Voor de aanschaf van uw nieuwe auto of motor.
* Voor de aanschaf van uw gebruikte auto of motor.
* Voor de verkoop van uw auto of motor
* Voor de inkoop van een auto of motor.
* Voor consignatie verkoop.
* Voor aankoop begeleiding.
* Voor uw wagenparkbeheer.
* Voor onderhoud.
* Voor al uw vragen over leasing
* Voor een second opinion.
Mocht u vragen hebben bel gerust of vult het contactformulier in.
Tel.: 0186-510001
 | Oud-Beijerland, Zuid-Holland |
 | 0186-510001 |
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys
met het Evolution-blok worden aangeduid
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken