Nieuwsbrief:

BMW  K 75 C - 1987

Garantie: Nee
91793 Km
Licht Blauw
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
bmw - k-75-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: BMW K 75 C (1987) – Klassieke kwaliteit!
✅ Kilometerstand: 91.793 km
✅ Betrouwbare 3-cilinder motor
✅ Comfortabel rijgedrag en tijdloos design
✅ Inruil mogelijk!

Deze legendarische BMW K 75 C biedt een combinatie van Duitse degelijkheid en heerlijk rijplezier. Perfect onderhouden en klaar voor vele kilometers.

Prijs op aanvraag – Interesse? Neem direct contact op!
Mis deze klassieker niet! ðŸï¸

  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    📧 info@swiftmotoren.nl
    📞 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Swift Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion