Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2013

Garantie: Nee
61827 Km
Bordeaux rood
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Kwaliteit een selectie motor

Zeer nette en goed onderhouden Bmw K 1600 gt
Bouwjaar : 2013
Km stand : 61287
Het betreft een door Arie Molenaar Nederlands geleverde Motor
Ingevuld origineel onderhoudsboekje is er bij
Zo ook twee afstandsbedieningen en twee sleutels
Esa / Abs / Tcs
Electrich Windscherm van Z techniek ( Hoog Breed )
Voetstep verlagers
Radio
Originele Koffers in kleur
Optionele led Verstralers ( kwaliteit )
Verlicht Bmw embleem ( zie Foto )
Cruise control
Buddysit verwarming
Handvat verwarming
Adaptive Xenon
Uw motor inruilen dat kan stuur mij dan foto,s van uw motor en de daarbij behorende details naar mijn app 0653737243 of mail h.o.hofland@gmail.com
En ik doe u een inruil voorstel.
Deze motor word u aangeboden door Jan hofland Motors Ermelo

  • Uw motor inruilen? Dat kan!
    Stuur mij dan via de app een paar foto’s van uw motor en de daarbij behorende details en ik zal u een inruil voorstel doen
    Tel 0653737243.
    Deze motor word u aangeboden door Jan Hofland Motors Ermelo

    Motoren worden afgeleverd met 10 dagen gratis verzekering!
    Financiering mogelijk via NUMotorrijden.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Hofland Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geďntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion