|
Motor | 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 79|59 |
Cilinder inhoud | 1157 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 152|112|9500 |
Max. koppel | 130|7750 |
Koppeling | natte multiplaat, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | Aluminium brugframe, dragende motorblok |
Vering voor | BMW Duolever, centraal geplaatst veerbeen, Veerweg 115 mm |
Vering achter | Enkelzijdig aluminium swingarm met BMW Paralever, Veerweg 135 mm |
Remmen voor | EVO remsysteem met dubbele zwevende remschijven,(Ø 320 mm) |
Remmen achter | enkele schijfrem (Ø 294 mm) |
Voorband | 120/70 - 17 |
Achterband | 180/55 - 17 |
Wielbasis | 1572 |
Lengte | 2318 |
Breedte | 965 |
Hoogte | 1438 |
Zithoogte | 820/840 of 800/820 |
Drooggewicht | 282 |
Leverbare kleuren | Darkgrau Metallic, Tiefblau Metallic, Aventurinsilber Metallic |
Beschrijving | Hard rechtuit en dynamisch door de bocht gaan bij BMW heel goed samen. Evenals beproefde kwaliteit en innovatie. Het zijn de voorwaarden voor soeverein rijplezier. Zeker voor motorliefhebbers die soms ook met een passagier en bagage voor twee weg willen - zonder daarbij comfort of rijplezier in te leveren. En altijd op vermogensreserves en optimale rijveiligheid willen rekenen. Evenals op kwaliteit en looks. Dan staat aan puur genieten niets meer in de weg. Kilometer na kilometer. Dat is de ... |