Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS ADVENTURE - 2024

Garantie: Ja
1500 Km
WHITE ALUMINIUM METALLIC (WIT METALLIC)
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Fabrieksgarantie tot: 22-04-2027

18A M Endurance Ketting,191 Dynamic ESA,193 Keyless Ride,222 Schakelassistent Pro,224 Rijmodi Pro,23A Ride Pro,272 Navigatie Voorbereiding,530 Bandenspanningscontrole,538 Cruise Control,562 LED Verstralers,603 Diefstalbeveiligingssysteem,636 Middenstandaard, 680 Kofferhouder Aluminium Koffer.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.
Opties en Accessoires:
ABS, Alarm, Boordcomputer, Cruise control, ESA - Electronic Suspension Adjustment, Gear-Indicator, GPS voorbereiding, Kofferbeugels, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Quick shift, Rijmodi, TFT Dashbord, TPC - Bandenspanningssensor, Voorspatbordverlenger




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion