Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS ADVENTURE - 2013

98910 Km
Rood
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
nog erg nette F 800 GS Adventure, deze motor is voorzien van kofferdragers, led knipperlichten, Hoog windscherm, ABS, handvat verwarming, Alarm, info display en valbeugels Deze motor staat op zeer goede banden en word afgeleverd met service beurt en 3 maanden garantie
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion