Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
In nieuwstaat verkerende CE 04 met garantie tot 28-04-2027. De elektrische scooter van BMW Full option voorzien van o.a.:hoog windscherm, adaptive bocht verlichting, koplamp Pro, Rijmodi Pro, Comfort pakket, Dynamic pakket, snellader, verwarmbaar zadel, verwarmbare handgrepen, banden spanning controle, ABS Pro, diefstal Alarm, middenbok, eCall (alarm oproep knop), teleservices, 3-fase laadtechniekBMW garantie tot 14-07-2027 alle swat mogelijk was zit er op. Thuis bezorgen is geen probleem
- Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
- U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Elektromotor, permanente magneet, vloeistofgekoelde synchroonmotor |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 42|31|4900 |
Max. koppel | 62|1500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Versnellingsbak met 1 versnelling, geïntegreerd in het motorblok |
Verhouding | |
Overbrenging | RIEM AANDRIJVING |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buisconstructie |
Vering voor | Telescoopvork met één vorkbrug en 110 mm veeruitslag |
Vering achter | Enkelzijdige swingarm / direct aangestuurde veerpoot met 92 mm veerweg |
Remmen voor | Dubbele remschijven, diameter 265 mm, zwevende 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 R15 |
Achterband | 160/60 R15 |
Wielbasis | 1675 |
Lengte | 2285 |
Breedte | 855 |
Hoogte | 1150 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Je beweegt je volledig elektrisch door de steden en metropoolregio s van deze wereld. Precies daar, waar elk project de eerste stap voor het volgende nieuwe idee is. En ook jij kent geen stilstand. Wij kennen deze meeslepende dynamiek. Want van hieruit ontwikkelen wij al meer dan 10 jaar oplossingen en concepten voor stedelijke elektromobiliteit, wat tegenwoordig meer betekent dan van A naar B te komen. Vanuit dit jarenlange leiderschap in innovatie luidt de elektrische BMW CE 04 een nieuw designtijdperk in en past deze motorscooter met zijn intelligente Connectivity-oplossingen naadloos in jouw dagelijks leven. Heel eenvoudig #PluggedToLife. |
De Knalpot is een klein dynamisch bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in zowel BMW motorfietsen als BMW motorfietsonderdelen.
Op het gebied van gebruikte BMW onderdelen is De Knalpot de grootste van Nederland. Het bedrijf is opgericht in 1995 door Jack Boone en ontstaan vanuit de hobby met een grote voorliefde voor BMW. Jack heeft een opleiding motorfietstechniek gevolgd en is jarenlang als motorfietsmonteur werkzaam geweest. Hij heeft altijd BMW motorfiets gereden en vooral veel gesleuteld aan BMW’s.
| Rilland, Zeeland |
| 0113-552298 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken