Nieuwsbrief:

BIMOTA  TESI 2 D - 2022

Garantie: Nee
Onbekend
CARBONE
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
bimota - tesi-2-d
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Garantie: 48 MAANDEN GARANTIE

Bimota Tesi H2 18/250

Kilometerstand: 0 km
Bouwjaar: 2022

Opties en accessoires

- Nummer 18 van de 250
- enigste in Nederland
- Helemaal hand gemaakt
- H2 Supercharger motorblok
- Streetlegal

- 24 maanden garantie


Ervaring & klanten
Vos Oss Motoren bestaat al meer dan 50 jaar!
- Dealer van Kawasaki
- Dealer van KTM
- Scooterdealer van Vespa, Piaggio, Sym, Peugeot, SuperSoco, Aprillia
- Can-Am Spyder & Ryker Specialist

Onze klanten beoordelen ons met een score van gemiddeld: 4,6 ster.
Laat ook een review achter:
Google:
https://bit.ly/3HGXqZn

Facebook:
https://www.facebook.com/vossmotoren/reviews/?ref=page_internal

Professionele werkplaats
In onze werkplaats met 4 motorbruggen en 2 Can-Am bruggen zorgen onze ervaren monteurs voor onderhoud en reparaties van alle motormerken.

Showroom met 1400m² motoren, scooters & kleding
Wij zijn de RE’VIT! Pilot store van Nederland. in onze winkel vind je een groot assortiment van motorkleding en helmen van merken zoals Alpinestars, Rev’it!, Scott, HJC, Bell, Arai, Shot, Shark en natuurlijk de Powerwear van KTM. Wij zijn gevestigd in Oss, Singel 1940-1945 320a (Noord-Brabant)

Eenvoudig financieren
Wil je een financiering afsluiten dan kan dat eenvoudig bij ons door Nu Motorrijden gerealiseerd worden. Niet alleen voor motoren maar ook voor scooters. Voor vragen hierover kun je op Whatsapp via het nummer 06 50010015 terecht of via e-mail met info@numotorrijden.nl. (Vermeld Vos Oss Motoren)

Snel en vertrouwd motor inruilen of verkopen
Als je je motor wilt inruilen of verkopen dan kan dat bij ons uiteraard snel en vertrouwd. U ontvangt uiteraard het officiële RDW-vrijwaringsbewijs.

Contactgegevens
Kijk voor meer informatie over ons aanbod, onze openingstijden en onze acties op onze website: https://www.vos-oss.nl of bel met telefoonnummer 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion