|
Motor | V60 Magnesium, in lengte geplaatste 60o V-twin, viertakt, watergekoeld met drieweg drukcircuit, dubbele bovenliggende nokkenassen, gecombineerde tandwiel/ketting overbrenging, vier kleppen per cilinder, gepatenteerde dubbele AVDC antivibratie tussenas |
Boring x slag | 97|67.5 |
Cilinder inhoud | 997.62 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Geïntegreerd elektronisch motormanagement systeem, indirecte elektronische multi-point injectie, 57 mm diameter gasklephuizen |
Ontsteking | Digitale elektronische ontsteking, geïntegreerd met injectiecontrolesysteem, 1 bougie per cilinder. |
Vermogen | 139|102|9500 |
Max. koppel | 107|8500 |
Koppeling | Dubbele platen in oliebad met gepatenteerde PPC hydraulische bekrachtiging, versnellingskabel van gevlochten metaal, radiale hoofdcilinder met 15 mm zuiger. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 34/15 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 250 |
ABS | nee |
Frame | Dubbel boxframe van aluminiumlegering |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 120 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 135 mm |
Remmen voor | dubbele, zwevende Brembo schijf van staal, Ø 320 mm, Brembo “triple bridge” remklauw met vier 34 mm zuigers en vier gesinterde remblokken, remkabel van gevlochten metaal |
Remmen achter | stalen Brembo schijf, Ø 220 mm, remklauw met twee zuigers, 32 mm diameter zuigers, gesinterde remblokken, remkabel van gevlochten metaal |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR17(of 180/55 ZR 17) |
Wielbasis | 1410 |
Lengte | 2025 |
Breedte | 830 |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 207 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De TUONO laat opnieuw zijn technische superieuriteit zien. 's Werelds enige produktie Streetfighter, de superbike zonder kuip die de revolutie inzette in de manier waarop we nu over nakeds denken, is krachtiger dan ooit. |