Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 FACTORY - 2025

Prijs:
€ 14.999,- € 15.849,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige nieuwe Aprilia RS 660 Factory!

De RS 660 Factory staat aan de top van het gamma met eersteklas uitrustingen en een uitgesproken raceziel, ontworpen voor diegenen die het maximale eisen op elk circuit. De RS 660 Factory brengt de uitmuntende Öhlins vering naar de weg, samen met agressieve graphics die passen bij zijn status als sportiefste en meest verfijnde motorfiets in zijn segment. Met op de MotoGP geïnspireerde aerodynamica met winglets, een sportieve tweecilindermotor met 105 pk en een rijklaargewicht van slechts 183 kg staan garant voor uitmuntende prestaties. Met een effectieve topsnelheid van 240 km/u is de RS 660 Factory klaar om elke bocht te domineren en een ongeëvenaarde rijervaring te bieden.

De sportieve geest van de Aprilia RS 660 Factory komt tot uiting in de contrasterende kleuren van het tweekleurige zadel en de Factory graphics. Op de weg domineert zwart de uitstraling van de flanken, maar wanneer de hellingshoek serieus wordt, neemt rood het over. Dat valt op in het bovenaanzicht en onthult het Aprilia logo op de grote voorvleugel. De kuip is vormgegeven met dynamische en moderne lijnen en wordt versterkt door aërodynamica die is afgeleid van de MotoGP, met winglets die de stabiliteit bij hoge snelheden verbeteren. Elk element is ontworpen om stijl en functie naadloos te combineren en de ware essentie van racen te belichamen.

Het is tijdens het rijden dat de Aprilia RS 660 Factory echt het verschil maakt. Het chassis wordt gedragen door de verfijnde, volledig instelbare Öhlins vering, met NIX 30 voorvork en STX 46 schokdemper, voor absolute precisie. De Euro 5+ gehomologeerde tweecilindermotor met vier kleppen per cilinder biedt een maximaal vermogen van 105 pk. Dit lichtgewicht blok, dat samen met het aluminium twin-spar frame als dragende eenheid fungeert, creëert een compacte, lichte en stijve structuur. Kortom, bij de Factory draait alles om totale controle en stabiliteit in elke bocht, zelfs wanneer de adrenaline volop door het lijf giert.

De Aprilia RS 660 Factory brengt elektronica op het hoogste niveau en ontgrendelt je volgende prestatiestap. Het APRC (Aprilia Performance Ride Control) pakket integreert een uitgebreid systeem van elektronische controles, zoals launch control voor een razendsnelle start. Met multimap bochten ABS, dat de ABS-interventie optimaliseert wanneer de motor overhelt, en Ride-by-Wire elektronische gashendel, biedt de RS 660 Factory meer technologie en meer actie op de weg. Verlichte bedieningsknoppen op het stuur en het 5 inch TFT- kleurenscherm zorgen altijd voor perfect zicht.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion