Nieuwsbrief:

Serto Motoren

Passie voor motoren, dat is het sleutelwoord om dit te doen. We hebben Serto motoren in 2021 opgericht om klanten te helpen bij het onderhouden van hun motor, het aanschaffen van een motor of helpen met het zoeken naar een motor. We bieden onze klanten een vriendelijke en informele omgeving aan. Laat ons weten wat u zoekt, dan zijn we u graag van dienst. 
Alle motoren van Serto Motoren
11 motoren gevonden
DUCATI M S2R 1000
DUCATI M S2R 1000
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2008, 20500 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2017, 20600 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, 8270 Km
DUCATI HYPERMOTARD 821
DUCATI HYPERMOTARD 821
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2013, 37395 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2024, 6100 Km
DUCATI SUPERSPORT
DUCATI SUPERSPORT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2017, 23500 Km
APRILIA RS 660
APRILIA RS 660
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2023, 3190 Km
DUCATI MONSTER +
DUCATI MONSTER +
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2021, 10250 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2010, 25000 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2018, 31800 Km
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
€ 5.700,- p/mnd klik hier
2008, 44100 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion