Nieuwsbrief:

Serto Motoren

Passie voor motoren, dat is het sleutelwoord om dit te doen. We hebben Serto motoren in 2021 opgericht om klanten te helpen bij het onderhouden van hun motor, het aanschaffen van een motor of helpen met het zoeken naar een motor. We bieden onze klanten een vriendelijke en informele omgeving aan. Laat ons weten wat u zoekt, dan zijn we u graag van dienst. 
Alle motoren van Serto Motoren
13 motoren gevonden
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2024, 6100 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.500,- p/mnd klik hier
2003, 19800 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2015, 24000 Km
DUCATI M 1000 MONSTER
DUCATI M 1000 MONSTER
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2004, 25400 Km
DUCATI M S2R 1000
DUCATI M S2R 1000
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2008, 20500 Km
DUCATI SUPERSPORT
DUCATI SUPERSPORT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2017, 23500 Km
DUCATI STREETFIGHTER 848
DUCATI STREETFIGHTER 848
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 29700 Km
DUCATI HYPERMOTARD 821
DUCATI HYPERMOTARD 821
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2013, 37395 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2017, 20600 Km
APRILIA RSV 4 R
APRILIA RSV 4 R
€ 7.100,- p/mnd klik hier
2010, 26900 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 7.200,- p/mnd klik hier
2015, 16900 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, 8270 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.800,- p/mnd klik hier
2010, 25000 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geļnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geļntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion