Nieuwsbrief:

MotoXpert

Importeren U bent al enige tijd op zoek naar die ene motor maar kunt hem niet vinden in Nederland en zelf importen is voor u een onbekende weg. Dan helpen wij u graag bij zowel het vinden als het importeren van uw droommotor. Inkoop Wij kopen graag uw motor in, omschrijf in het reactieformulier zo compleet mogelijk uw motor. Vermeld duidelijk merk, type, opties en km. stand in en voeg duidelijke foto’s erbij. Wij reageren dan terug met onze bieding. Bemiddeling Zoekt u iets exclusiefs, een anders-dan-anders occasion? Dan bent u bij ons op het goede adres. Ook als wij de motor van uw dromen niet hebben staan kunnen wij samen met u in onze database kijken wat andere op voorraad hebben.  
Alle motoren van MotoXpert
58 motoren gevonden
DUCATI 851 STRADA
DUCATI 851 STRADA
€ 14.995,- p/mnd klik hier
1994, 19954 Km
MotoXpert, FLEVO
DUCATI 888 STRADA
DUCATI 888 STRADA
€ 18.495,- p/mnd klik hier
1993, 10639 Km
MotoXpert, FLEVO
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1997, 26928 Km
MotoXpert, FLEVO
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 10.995,- p/mnd klik hier
1998, 29339 Km
MotoXpert, FLEVO
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 7.495,- p/mnd klik hier
1991, 24123 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE ULTRA FLTRU
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE ULTRA FLTRU
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2013, 41289 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE
€ 29.995,- p/mnd klik hier
2018, 32437 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 20.750,- p/mnd klik hier
2017, 32574 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE
€ 19.495,- p/mnd klik hier
2015, 47563 Km
MotoXpert, FLEVO
MV AGUSTA RIVALE 800
MV AGUSTA RIVALE 800
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2013, 28740 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2014, 43933 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2004, 14474 Mls
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
€ 17.745,- p/mnd klik hier
2015, 29130 Km
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 14.445,- p/mnd klik hier
2014, 16643 Mls
MotoXpert, FLEVO
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2005, 39622 Km
MotoXpert, FLEVO
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
MotoXpert, FLEVO
CFMOTO 450 SRS
CFMOTO 450 SRS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
MotoXpert, FLEVO
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
€ 9.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
MotoXpert, FLEVO
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
MotoXpert, FLEVO
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
MotoXpert, FLEVO
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion