Nieuwsbrief:

Motorhuis Seppe


Motorhuis Seppe
Bosschenhoofd
Routebeschrijving
www.motorhuis-seppe.nl
0165-312348
Dealer van: 

SUZUKI


Motorhuis Seppe is gevestigd in het gezellige West-Brabantse dorp Bosschenhoofd. Tussen Breda en Roosendaal, onder de rook van Vliegveld Seppe. In de winkel is een showroom waarin de nieuwe en gebruikte motorfietsen naast elkaar te vinden zijn. Tevens hebben wij een uitgebreide kledingshop met toonaangevende merken, waaronder Shoei, Richa en Alpinestars. In onze werkplaats zorgen onze monteurs ervoor dat uw motor in optimale conditie blijft. Ook andere merken kunnen bij ons voor onderhoud terecht. In de showroom vindt U de laatste nieuwe modellen van Suzuki. Tevens is het mogelijk om op een aantal nieuwe modellen een proefrit te maken. De lijst met demo’s treft U aan op deze pagina. Maak altijd wel geheel vrijblijvend een afspraak. Voor onze klanten bieden wij een bestelservice voor originele Suzuki onderdelen. Bestellen voor 12.00u, is de andere dag (indien op voorraad bij de importeur) voor 10.00u in huis. Voor vragen en/of opmerkingen kunt U altijd bij ons terecht, zowel telefonisch (0165-312348) als via e-mail info@motorhuis-seppe.nl Team Motorhuis Seppe
Alle motoren van Motorhuis Seppe
47 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON FXDR 114
HARLEY-DAVIDSON FXDR 114
€ 24.499,- p/mnd klik hier
2019, 5260 Km
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
€ 17.949,- p/mnd klik hier
1996, 10878 Mls
BMW K 100 RS
BMW K 100 RS
€ 5.449,- p/mnd klik hier
1986, 3000 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2013, 18010 Km
Merkdealer
HONDA CB 350 F
HONDA CB 350 F
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1975, 8000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 883
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 883
€ 9.989,- p/mnd klik hier
2016, 33680 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114 FXFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114 FXFBS
€ 20.949,- p/mnd klik hier
2018, 18000 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SCREAMIN EAGLE FXSTSSE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SCREAMIN EAGLE FXSTSSE SOFTAIL
€ 16.949,- p/mnd klik hier
2008, 13654 Mls
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114 FXFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114 FXFBS
€ 18.948,- p/mnd klik hier
2020, 3800 Km
BSA ROCKET
BSA ROCKET
€ 7.949,- p/mnd klik hier
1956, 2660 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC
€ 8.648,- p/mnd klik hier
2001, 87366 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2004, 49000 Km
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
€ 15.749,- p/mnd klik hier
2018, 29833 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER FXLR
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER FXLR
€ 16.749,- p/mnd klik hier
2019, 12245 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE CVO FLTRUSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE CVO FLTRUSE
€ 32.949,- p/mnd klik hier
2018, 54216 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2018, 24000 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
€ 22.949,- p/mnd klik hier
2022, 19675 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 14.948,- p/mnd klik hier
2013, 28500 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 6.748,- p/mnd klik hier
2005, 30965 Km
HONDA NC 700 D INTEGRA ABS
HONDA NC 700 D INTEGRA ABS
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2012, 57330 Km
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion