Nieuwsbrief:

Motorhuis de Pit Stop

Welkom bij Motorhuis De Pit Stop. Wij geloven dat motorsport een vorm van passie is en die passie willen wij met u delen. De meeste motorrijders vinden dat hun motor niet zomaar een stuk metaal is en daar kunnen wij het helemaal mee eens zijn. De echte motorrijder denkt zijn motor bijna menselijke trekjes toe met een eigen karakter, één druk op de knop en zijn hart komt tot leven. Wij hebben de kennis en de ervaring om u te helpen en om uw droom waar te maken. Of je nou een motor, onderdelen of accessoires zoekt of dat er een technisch probleem opgelost moet worden, wij zijn er om u te helpen. Paul Soetens Motorhuis De Pit Stop
Alle motoren van Motorhuis de Pit Stop
5 motoren gevonden
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2016, 29263 Km
KAWASAKI ZX 12R NINJA
KAWASAKI ZX 12R NINJA
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2001, 40000 Km
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2004, 36000 Km
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 53000 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 1.500,- p/mnd klik hier
1996, 40670 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion