Nieuwsbrief:

Mamola Motoren

Welkom bij Mamola Motoren. Mamola Motoren is gevestigd in het Gelderse Laren. Wij zijn na ruim 15 jaar een nog steeds groeiende motorzaak, waarbij serviceverlening, kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Wij bieden een breed assortiment voor zowel de tourrijder als de sportieve rijder. U kunt bij ons terecht voor: In- en verkoop van motoren. Onderhoud en reparatie van uw motorfiets Verkoop motorkleding, helmen en overige accessoires . Actueel aanbod van occasions. De motoroccasions op deze website worden vanwege een continue wisselende voorraad regelmatig geactualiseerd. Onze voorraad bestaat onder andere uit motoren van de merken Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha, Ducati, Triumph en BMW.
Alle motoren van Mamola Motoren
21 motoren gevonden
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 29.995,- p/mnd klik hier
1993, 0 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2022, 3125 Km
BMW R 100 RT
BMW R 100 RT
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1990, 105000 Km
DUCATI 748
DUCATI 748
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2000, 25000 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2020, 31000 Km
BMW R 1250 R
BMW R 1250 R
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2019, 53000 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2007, 72574 Mls
DUCATI 796 MONSTER
DUCATI 796 MONSTER
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 21000 Km
BMW R NINE T PURE
BMW R NINE T PURE
€ 14.900,- p/mnd klik hier
2023, 3700 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 100 BLACK
TRIUMPH BONNEVILLE T 100 BLACK
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2020, 12000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.900,- p/mnd klik hier
2020, 82000 Km
BMW R 1250 GS HP
BMW R 1250 GS HP
€ 19.900,- p/mnd klik hier
2020, 20000 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 16.900,- p/mnd klik hier
2018, 17000 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 45000 Km
BMW R NINE T URBAN GS
BMW R NINE T URBAN GS
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2017, 42000 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
€ 19.900,- p/mnd klik hier
2017, 6900 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2017, 10500 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 16.500,- p/mnd klik hier
2017, 24000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 20.900,- p/mnd klik hier
2022, 27000 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2011, 42000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion