Nieuwsbrief:

ZERO  SR/F ZF 17.3 - 2024

Garantie: Nee
2 Km
LICHT GRIJS
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Modelreeks: dec. 2023 - 2025
Koppel: 190 Nm
Topsnelheid: 200 km/u
CO?-uitstoot: 0 g/km
Aantal sleutels: 2

De prijs is inclusief BTW en kosten rijklaarmaken.

Autobedrijf Roeleveld is official dealer van Zero Motorcycles.

De Zero SR/F is de meest aanpasbare elektrische motorfiets ter wereld. Via een software upgrade via de Cypherstore zijn de volgende extra's mogelijk:

- 10% sneller laden
- Navigatie op het dashboard
- Parkeermodus (inclusief achteruitrijden)

www.zeroparts.eu

Profiteer als ondernemer van de volgende fiscale voordelen:
- BTW-aftrek (21%)
- Kleinschaligheids-investeringsaftrek (28%)

Met Financial Lease via https://www.motorenleasen.nl is deze Zero SR/S zeer interessant voor ondernemers. Deze Zero SR/S rijdt je al vanaf € 215,- per maand.
Ook Private Lease mogelijk.
De aangeboden prijs is exclusief een laadkabel. Uiteraard kunnen wij deze bijleveren.

24 maanden garantie op de motorfiets
60 maanden garantie op het accupakket
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, LED achterlichten, LED koplampen, smartphone integratie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roeleveld Maarssen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion