Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R7 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Ervaar de R-World met de Yamaha R7, direct uit voorraad leverbaar!

De levendige 689 cc CP2-motor met A&S-koppeling biedt koppelrijke acceleratie voor een spannende rit, op zowel circuit als weg. Het nieuwe Icon Blue-design, aerodynamische kuipwerk en stoere ‘twin-eye’-LED-koplamp geven de R7 een echte R-serie uitstraling, terwijl de hoogwaardige remmen en wielophanging zorgen voor maximale controle.

Met het kleinste frontale oppervlak van de R-serie biedt de R7 ultieme aerodynamische efficiëntie. Het clip-on-stuur, verstelbare pedalen en het zadel met bump stop zorgen voor een sportieve en aanpasbare rijhouding. Ga voor pure spanning – nu direct beschikbaar.

Voor A2-rijbewijshouders is er ook een 35 kW-uitvoering beschikbaar.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion