|
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-cilinder, 4-kleppen |
Boring x slag | 67.0 mm|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 cc |
Comp. verhouding | 13.1 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem |
Ontsteking | TCI (digitaal) |
Vermogen | 118,4|87,1|14,500 |
Max. koppel | 61,7|10,500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium Deltabox-frame |
Vering voor | Telescopische voorvork, Ĝ43mm, 120 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), 120 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ĝ 320 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ĝ 220 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Achterband | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Wielbasis | 1375 |
Lengte | 2.040 |
Breedte | 695 |
Hoogte | 1150 |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Tech Black, Yamaha Blue |
Beschrijving | Refined. Redesigned. Remarkable.
De nieuwe YZF-R6 is eindelijk daar, met zijn grensverleggende aerodynamische waarden en agressieve uitstraling die alle kenmerken van Yamaha`s volbloed R-serie DNA heeft.
Dankzij het Traction Control Systeem met 6 standen, het Quick Shifter Systeem (QSS) en ABS kunt u nog harder pushen met de nieuwe YZF-R6.
De YZF-R6 is zowel op de weg als op het circuit een legende, want deze extreme supersport wist de laatste jaren drie Supersport 600 wereldtitels te winnen. Eén rit op deze uit de MotoGP afkomstige racer brengt u in de sensationele wereld van Yamaha. R WORLD! |