Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R7 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - yzf-r7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De Yamaha-modellen uit de R-serie brengen al meer dan 20 jaar duizenden motorrijders in vervoering. Nu wordt het assortiment uitgebreid met een stijlvol model om een nieuwe generatie rijders de R-World te laten ontdekken. Snel, wendbaar en fraai; de R7 biedt sportprestaties met een grote dosis plezier.

Jouw toegangsbewijs tot de R-World
De levendige 689 cc CP2-motor met A&S-koppeling levert een koppelrijke acceleratie voor een sensationele rijervaring op het circuit en op de weg. Het superslanke en aerodynamische kuipwerk heeft een agressief 'twin-eye'-uiterlijk met een krachtige centrale LED-koplamp. De strakke achterkant en brandstoftank met diepe uitsparingen dragen het pure DNA van de R-serie in zich mee. De hoogwaardige remmen en ophanging van de R7 zorgen voor optimale controle in bochten en bij het remmen.

Het frontale oppervlak van de R7 is het kleinste van de modellen uit de R-serie en levert het hoogste niveau van aerodynamische efficiëntie op, terwijl het clip-on-stuur, de verstelset voor pedalen en een zadel met bump stop zorgen voor een aanpasbare en sportieve rijpositie. Deze buitengewone Supersport van de volgende generatie maakt de R-World een realiteit voor motorrijders zoals jij die op zoek zijn naar spanning, of je nu op het circuit of op de weg rijdt.

- 689 cc CP2-motor met een hoog koppel
- Atletisch ontwerp met R-serie DNA
- Aerodynamisch kuipwerk en 'twin-eye'-uiterlijk
- A&S-koppeling voor meer controle
- Licht frame voor een optimale stijfheidsbalans
- Instelbare link-type achterschokdemper
- Volledig instelbare 41 mm upside-down voorvork
- Sportieve, voorovergebogen rijhouding voor optimale wendbaarheid
- Radiaal geplaatste voorremklauwen
- Lichtgewicht tienspaaksvelgen
- Optioneel Quick Shift Systeem voor naadloos opschakelen
- Kleuren van de volgende generatie
- Pure R-serie stijl

De R-serie van Yamaha blijft in ontwikkeling. Terwijl de topmodellen R1M, R1 en de R6 RACE die het Wereldkampioenschap Supersport won, blijven domineren in het topsegment van de categorie, is de R7 specifiek bedoeld voor motorrijders die op zoek zijn naar puur Supersport-design met spectaculaire prestaties voor een betaalbare prijs.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion