Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R6 - 2001

Garantie: Nee
38900 Km
Blauw
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
## Te koop##
Leuke  Yamaha  YZF-R6

 MEENEEMPRIJS € 1985.-


De motor door inruil verkregen.
Motor ziet er leuk uit weinig km .
wel met wat krasjes vandaar de aantrekkelijke prijs van  € 1985.- 
We hebben de motor bij inruil aangekeken en gecontroleerd verder niet nagekeken of een beurt  gegeven.
vandaar de lage prijs en zonder garantie
hij heeft +-38900 km gelopen en is ook nog voorzien van een 
mooi Boss Superbike uitlaat met db killer
Donkere kuipruit
bobbins voor paddock stand

de remblokken zijn nog  goed
olie olie filter en remolie +- 1000 km oud . 
De banden zijn nog zeer goed (zie foto's)
Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken EN beantwoord.
HEEFT U NA EEN DAG GEEN ANTWOORD ONTVANGEN KIJK DAN IN UW SPAM OF APP ME.
mvg 3D Motoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion