Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Superdikke Yamaha YZF R1 HAGA
Replica
- Korte kentekenplaathouder
- Valprotectie
- Gear indicator
- Haga uitvoering!
- Evt. met Yoshimura
Aflevering februari maart april mei etc mogelijk pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Tot 36 maanden garantie mogelijk*
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren*
Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Viertakt, viercilinder lijnmotor, 20 kleppen |
Boring x slag | 77|53.6 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 12.4:1 |
Kleppen | 5 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting met dubbele gaskleppen |
Ontsteking | TCI (digitaal) |
Vermogen | 175|128.7|125000 |
Max. koppel | 106.6|105000 |
Koppeling | olie bad |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.533 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 290 |
ABS | nee |
Frame | Aluminium Deltabox V |
Vering voor | Telescoop, Ø 43 mm |
Vering achter | Swingarm (Link suspension) |
Remmen voor | Dubbele zwevende schijfrem, Ø320 mm |
Remmen achter | Schijfrem Ø220 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/50 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1415 |
Lengte | 2085 |
Breedte | 720 |
Hoogte | 1105 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 173 |
Leverbare kleuren | Yamaha Blue, Competition White, Graphite |
Beschrijving | Hypermoderne racetechniek, rechtstreeks van het circuit!
Radiaal gemonteerde zeszuiger remklauwen met Ø 310 mm remschijven
Enorme prestaties: 189 pk bij 12.500 tpm bij extreem laag gewicht
YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle voor draadloos gasgeven)
YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake), variabele inlaatkanalen voor meer vermogen én koppel
Geoptimaliseerde stijfheid van frame en achterbrug
Slipperclutch
Lichtgewicht titanium uitlaatsysteem |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 | Havelte, Drenthe |
 | 0521-342960 |
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken