Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R 125 MONSTER ENERGY YAMAHA MOTOGP EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MONSTER BLACK
yamaha - yzf-r-125-monster-energy-yamaha-motogp-edition
yamaha - yzf-r-125-monster-energy-yamaha-motogp-edition
yamaha - yzf-r-125-monster-energy-yamaha-motogp-edition
yamaha - yzf-r-125-monster-energy-yamaha-motogp-edition
yamaha - yzf-r-125-monster-energy-yamaha-motogp-edition
yamaha - yzf-r-125-monster-energy-yamaha-motogp-edition
yamaha - yzf-r-125-monster-energy-yamaha-motogp-edition
yamaha - yzf-r-125-monster-energy-yamaha-motogp-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Yamaha bouwt al 50 jaar 2-takt crossmotoren en heeft een even lange racegeschiedenis. Dankzij deze ongeëvenaarde ervaring was het bedrijf in staat om de nieuwste YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition te ontwikkelen: een motorfiets die is gebouwd om je naar de victorYZone te brengen!

De YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition is uitgerust met lichtgewicht motorinwendige delen uit de racerij en profiteert van Yamaha's beroemde koppelverhogende YPVS (Yamaha Power Valve System). De YZ125 ontwikkelt keihard vermogen dat je ver vooraan houdt. De zeer efficiënte luchtinlaat zorgt voor optimale prestaties en een directe gasrespons, en de soepel schakelende close-ratio 6-versnellingsbak helpt je om kostbare seconden van je rondetijden af te halen.

Zijn stijlvolle, ultraslanke kuipwerk geeft je een hoge mate van beheersbaarheid op de grond en in de lucht. Dankzij het vlakke zadel en de in de racerij ontwikkelde ergonomie kun je je gemakkelijk op de crossmotor bewegen als je hard remt en accelereert. De YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition is er om te winnen, en met jouw vaardigheden als coureur ben je klaar om de victorYZone te betreden!



De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief rijklaar maken, 1 maand fabrieksgarantie

* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion