Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 85 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Yamaha YZ85 2025 - De perfecte crossmotor voor jonge talenten!

Ben je op zoek naar de ultieme motor voor de toekomstige kampioen? De Yamaha YZ85 2025 is ontworpen om jonge rijders naar de top te brengen met zijn geavanceerde technologie en indrukwekkende prestaties.

Belangrijkste kenmerken:
• Krachtige tweetaktmotor: Voorzien van een 85cc motor die zorgt voor explosieve kracht en snelle acceleratie.
• Lichtgewicht chassis: Biedt uitstekende wendbaarheid en controle, ideaal voor jonge rijders.
• Eersteklas vering: Met volledig instelbare voor- en achtervering voor een soepele rit op elk terrein.
• Duurzame wielen: 17-inch voorwiel en 14-inch achterwiel met Dunlop® MX3S banden voor optimale tractie en prestaties1.
• Geavanceerde remmen: Grote 220mm en 190mm schijfremmen voor nauwkeurige controle en uitstekende remkracht1.

Grijp deze kans om de nieuwe Yamaha YZ85 2025 te bemachtigen en bereid je voor op de overwinning!

** Vraag voor de actuele voorraad een van onze medewerkers **


De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief rijklaar maken, 1 maand fabrieksgarantie

* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion