Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 250 F MONSTER ENERGY YAMAHA RACING EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MONSTER BLACK
yamaha - yz-250-f-monster-energy-yamaha-racing-edition
yamaha - yz-250-f-monster-energy-yamaha-racing-edition
yamaha - yz-250-f-monster-energy-yamaha-racing-edition
yamaha - yz-250-f-monster-energy-yamaha-racing-edition
yamaha - yz-250-f-monster-energy-yamaha-racing-edition
yamaha - yz-250-f-monster-energy-yamaha-racing-edition
yamaha - yz-250-f-monster-energy-yamaha-racing-edition
yamaha - yz-250-f-monster-energy-yamaha-racing-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Zodra je de YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition ziet, weet je dat dit is wat je nodig hebt om je racen naar een hoger niveau te tillen. Want naast het winnende DNA van de legendarische YZ250 tweetakt, krijg je ook exclusieve graphics in fabrieksstijl en speciale kleuren. Met de prestaties en stijl die je nodig hebt om te slagen.

De combinatie van een krachtige 250 cc 2-takt YPVS-motor (Yamaha Power Valve System), een lichtgewicht aluminium chassis en één van de beste veringpakketten in zijn klasse, maakt deze motorfiets als geen ander en één van de meest opwindende crossmotoren waarmee je ooit zult rijden. In zijn tijd heeft deze crossmotor alles gewonnen wat het waard was om te winnen in motorcross, supercross en freestyle MX. Nu is het de felste YZ250 ooit!

Het slanke kuipwerk zorgt voor een dynamische en ultramoderne look en het platte zadel maakt het gemakkelijker om het lichaamsgewicht te verplaatsen bij het accelereren, in de bochten en bij het remmen, waardoor je een hoge mate van controle hebt. Het krachtigere remsysteem vooraan en de kenmerken van de wielophanging helpen je om je rondetijden te verbeteren. En in zijn exclusieve zwarte kleurstelling met graphics in fabrieksteamstijl is de YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition de meest begeerlijke 2-takt!



De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief rijklaar maken, 1 maand fabrieksgarantie

* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion