Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVZ 1300 ROYAL STAR TOURER CLASSIC - 1995

Garantie: Ja
29461 Km
Zwart
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
yamaha - xvz-1300-royal-star-tourer-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: Yamaha XVZ 1300 A royalstar uit 1995 met 29.461 km. 

Origineel Nederlands geleverde motor (geen import), waarvan de vorige eigenaar 9 jaar lang plezier heeft gehad.
Dit is een router classic-uitvoering (Silverado), een luxere, toergerichte uitvoering van de Royal Star. Voorzien van extra comfort en stijlvolle (Chrome) accessoires was dit des tijds de duurste uitvoering.

Voorzien van:
- Originele lederen zadeltassen 
- Windgeleiders voorvork
- Chrome verstralers 
- Chrome valbeugels 
- Floorboards
- Hak/teen schakeling
- Sissybar voor passagier 
- Windscherm
- Bagage rek
- Chrome accenten
Voor de verkoop uiteraard volledig door ons nagekeken. 

De motor start en rijdt naar behoren en biedt comfort voor zowel de bestuurder als een eventuele passagier. De 1,3L V4-motor (4 cilinder) zorgt voor soepele prestaties en is eenvoudiger hanteerbaar/minder schokkerig dan een tweecilinder.
Rijklaar meeneemprijs: €5249,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion