Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
luchtgekoelde viertakt 70° v-twin
Boring x slag
81|63
Cilinder inhoud
649
Comp. verhouding
9,0 : 1
Kleppen
2 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
carburatie
Ontsteking
TCI
Vermogen
40|29,4|6.500
Max. koppel
50,1|3.000
Koppeling
natte meerplatenkoppeling
Versnellingsbak
5 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
nb
ABS
nee
Frame
stalen wiegframe
Vering voor
niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 140 mm
Vering achter
qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 86 mm
Remmen voor
298 mm schijf, tweezuigerremklauw
Remmen achter
trommelrem 200 mm
Voorband
130/90-16
Achterband
170/80-15
Wielbasis
1.610
Lengte
2.340
Breedte
880
Hoogte
1.070
Zithoogte
695
Drooggewicht
229
Leverbare kleuren
Beschrijving
Kenmerkend voor deze XVS 650 A DragStar Clasic zijn oa het royale dubbel zadel, de onderhoudsarme cardantransmissie en de klassieke, op de tank, geplaatste snelheidsmeter. Leverbare kleuren midnight black en sunset silver.
Wist u dat: In de motortaal "Sweptbacks" betekent: Uitlaatbochten die vanaf de cilinderkop direct schuin naar achteren terugbuigen (zijdelings langs de cilinders) om een met het oog op de prestaties zo kort mogelijke verbinding met de dempers te verkrijgen. Van to sweep back, naar achteren draaien. Sweptbacks komen niet zo gauw tegen de grond
bij het plat door de bocht gaan. Op terreinmotorfietsen zorgt de sweptback-uitlaat ervoor dat de uitlaatdemper niet onder water komt te staan wanneer door een beek of rivier wordt gereden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van TRIUMPH