Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC - 2005

Garantie: Ja
59366 Km
Groen Grijs
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-1100-a-dragstar-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha XVS 1100 A Dragstar Classic bouwjaar 2005 59366 km.
In mooie staat voorzien van windscherm, tassen, sissy bar, en outlaw uitlaten met mooi geluid. Alle sleutels, boekjes en onderhoudsgeschiedenis zijn aanwezig.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion