Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
!! Zeer nette Yamaha XV750 Virago Nu voor €2399 !!
28343 mls / 38 kW (52 pk) Datum 1ste toelating 28-02-1991.
INRUIL WELKOM.
MotoRestyle
Leroy Tigchelaar
Hommel 9
7317 BL Apeldoorn
Leroy 06-52831572
mail : info@motorestyle.nl
website: www.motorestyle.nl
Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur
Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !
Wij beantwoorden geen "wat is de uiterste prijs" mails.
Garantie tegen meerprijs van € 295,- ( niet op alle motoren )
-
Wij bieden bij al onze motoren 10 dagen gratis verzekering.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle is een klein bedrijf met veel expertise. Gelegen in het mooie Apeldoorn wordt er dagelijks gewerkt aan motoren die technisch en optisch er tiptop bijstaan. Om dit kwaliteitsniveau te blijven handhaven is het van tijd tot tijd nodig om even van de zaak weg te rijden. Daarom is het goed om voorafgaand aan een bezoek even te bellen. MotoRestyle biedt het betaalgemak van Numotorrijden. We gaan er van uit dat kwaliteit wordt herkend en beantwoorden daarom geen "wat is de uiterste prijs" mails.
MotoRestyle
Leroy Tigchelaar
Hommel 9
7317BL Apeldoorn
06-52831572
Maandag op afspraak
Dinsdag t/m vrijdag open van 09.00 tot 17.00 uur
Zaterdag open van 10.00 tot 16.00 uur
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 06-52831572 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken