Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1700 WARRIOR - 2003

Garantie: Nee
71758 Km
Wit
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha 1700 CC WARRIOR. 

Wat een dikke Cruiser / chopper.

Al lang in bezit van laatste eigenaar. 

Hij heeft hem altijd netjes laten onderhouden. 

Voorzien van een Batwing in de kleur van de motor.

Er zit los bij een kleiner windscherm en een andere uitlaat die wat kleiner is als de originele ( zie laatste foto). 

Verder zit er nog een topkofferdrager met koffer bij , en het originele koplamglas en een open luchtfilter.

Zeer weing geld voor een originele Warrior.

Motor heeft wel wat poetswerk nodig. Lakwerk is wel netjes. 

Gewoon goed mee te rijden. En voor liefhebbers naar wens te verbouwen of nog mooier te maken.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Nog niet zo lang geleden voorzien van een nieuwe koppeling en primaire ketting.

Inruil is mogelijk. 




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2024 Motoroccasion