Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 660 X - 2011

Garantie: Ja
23042 Km
WIT
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2011
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Prachtige Yamaha XT660X Origineel
NL Geleverd Echte Fun Bike!
Opties en Accessoires:
10 Dgn Gratis! Allriskverz., 35KW/A2 Geschikt, Div.Financiering Mogelijkheden, Ex. Afleverbeurt Eur 200,-, Inruil Mogelijk, Lage Kmst!!!, Origineel N.L. Motor, Plaatje!!!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
van Hoeijen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion