Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Nu in de showroom bij MotoPort Veldhoven!

Laat je niet misleiden door het tijdloze fraaie uiterlijk van de XSR900, want onder die jaren 80 racemotorfiets-uitstraling schuilt serieuze hoogwaardige technologie. Hij wordt niet alleen geleverd met de soepele EU5+ 890cc CP3 motor met een ton aan koppel, maar hij is ook uitgerust met een lichtgewicht Deltabox-stijl chassis met Brembo radiale hoofdremcilinder, lichtgewicht Spinforged wielen en volledig instelbare vering (herziene hefinrichting voor meer progressiviteit).

De XSR900 is bewijs van de Faster Sons-filosofie in actie. Deze high-performance motorfiets is geïnspireerd op een aantal van de meest iconische motorfietsen uit Yamaha’s verleden en is het resultaat van tientallen jaren intensief onderzoek en ontwikkeling.



De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion