|
Motor | 3-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 78|59,1 |
Cilinder inhoud | 847 |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115|84,6|10,000 |
Max. koppel | 87,5|8,500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen met assist en slipper Clutch (A&S) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, Costant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1,440 |
Lengte | 2,075 |
Breedte | 815 |
Hoogte | 1,135 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Grey, Midnight Black |
Beschrijving | De XSR900 is een motorfiets in de meest pure vorm. Adembenemende rijeigenschappen, geavanceerde technologie en beïnvloed door een ongeëvenaarde racing geschiedenis. Het beste van Yamahas nieuwe technologie in retro stijl, als eerbetoon aan tijdloze klassieke motorfietsen.
Het nieuwste driecilinder 850cc-motorblok op basis van de crossplane filosofie zorgt voor een verbazingwekkend koppel en adembenemende acceleratie. Een super lichtgewicht aluminium chassis in combinatie met een natuurlijke rijhouding zorgt voor optimale wendbaarheid en meer rijplezier.
De XSR900 is ontworpen op basis van sportieve motoren en motorfietsontwerpen uit Yamahas verleden, gecombineerd met geavanceerde technologie. |