|
Motor | 3-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 78|62.1 |
Cilinder inhoud | 890 |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 119|87.5|10,000 |
Max. koppel | 93|7000 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen met assist en slipper Clutch (A&S) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, Costant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) |
Remmen voor | Hydraulische dubbele schijfrem, Ų 298 mm |
Remmen achter | Hydraulische dubbele schijfrem, Ų 298 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1500 |
Lengte | 2160 |
Breedte | 810 |
Hoogte | 1180 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Legend Red,Power Grey |
Beschrijving | De XSR900 GP is ontworpen om herinneringen op te roepen aan het gouden tijdperk. Het is de ultieme mix van de racestijl van weleer in combinatie met de allernieuwste geavanceerde technologie voor een opwindende rit die de zintuigen op ongeevenaarde wijze prikkelt. Met een styling die doet denken aan de Grand Prix-motorfietsen uit de jaren 80 is de XSR900 GP de ware belichaming van Yamahas roemruchte raceverleden. |