|
Motor | 2-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 80|68.6 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 74.8|55.0|9,000 |
Max. koppel | 68|6.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, voorweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ř282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ř245 mm } |
Voorband | Pirelli MT60RS - 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Achterband | Pirelli MT60RS - 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.405 |
Lengte | 2.075 |
Breedte | 820 |
Hoogte | 1.130 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Tech Black |
Beschrijving | Eind jaren zeventig veroorzaakte Yamaha met de XT500 een ware revolutie in de motorwereld. Dankzij het lichte, eenvoudige ontwerp en het grote rijplezier werd het model meteen een bestseller. De legendarische status van de XT is nog altijd springlevend.
De nieuwe XSR700 XTribute is voorzien van een iconisch kleurenschema en heeft een exclusieve scrambler uitrusting. Als zodanig brengt dit nieuwe model een eerbetoon aan de originele XT en combineert het alle sensationele en plezierige eigenschappen die u zoekt in een motor.
Speciale, aan de XT ontleende kenmerken zijn onder meer het vlakke zadel en de dikke voetsteunen, evenals het off-road stuur en de voorvorkhoezen die het tijdloze scrambler-design complementeren. Dankzij de 689cc-tweecilinder en het lichtgewicht chassis heeft de nieuwe XSR700 XTribute het vermogen en de technologie om diepe indruk te maken. |