Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
HISTORIC WHITE
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

Profiteer bij Termaat Motoren t/m eind 2024 van deze geweldige eindejaarsdeal! Ontvang bij aankoop van een nieuwe Yamaha XSR 700 Historic White uit onze voorraad € 750,- shopping tegoed!

Het tegoed is te besteden bij Termaat Motoren op één of meerdere kledingartikelen of accessoires naar keuze. Het tegoed wordt verrekend met de advies verkoopprijs en is niet om te zetten in contanten.

Een toegankelijke motorfiets die prettig rijdt voor zowel nieuwe als ervaren rijders. Het 2-delige frame, de tankconstructie en het zadelontwerp spelen nog steeds een belangrijke rol bij de XSR700, waardoor het eenvoudig customizen waar de motorfiets bekend om staat, gewaarborgd blijft.

Het karakter van de XSR700 wordt bepaald door de sublieme combinatie van een licht en wendbaar frame en de koppelrijke, speelse CP2-motor. De superbehendige motor is gemakkelijk te besturen in elke situatie, van bochtige wegen tot druk stadsverkeer. Je zult hoe dan ook veel plezier beleven.

Overzicht
XSR-serie LED-verlichting
Herziene cockpitlay-out met geïntegreerde koplampsteunen
Geëvolueerde ontwerpdetails
CP2 EU5 motorblok van 689 cc met een hoog koppel
Licht en slank ruggengraatframe
Gebouwd voor optimaal rijplezier
Inspirerende rijervaring vol vertrouwen
Kleuren en graphics geïnspireerd op Yamaha’s verleden
Zeer laag brandstofverbruik
Ook leverbaar in 35kw uitvoering (A2 rijbewijs)

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

Inclusief kosten rijklaar maken, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion